Szanowni Państwo!
Urząd Miasta Bełchatowa przeprowadza ankietę celem zbadania efektywności działań promocyjnych oraz poznania Państwa oczekiwań względem prowadzonych działań marketingowych. Niezwykle ważna jest dla nas Państwa opinia w tej kwestii, która pozwoli nam ocenić nasze działania promocyjne względem klientów zewnętrznych (turystów i inwestorów) oraz poprawić ich efektywność w przyszłości. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki wykorzystane zostaną do wewnętrznych opracowań.
Metryczka
Płeć
a) Kobieta b) Mężczyzna
Invalid Input
W jakim jest Pan/-i wieku? Proszę wskazać przedział wiekowy:
a) 18-24 b) 25-34 c) 35-54 d) 55-64 e) 65 i więcej
Invalid Input
Jakie jest Pana/-i wykształcenie?
a) Gimnazjalne i niższe b) Zasadnicze zawodowe c) Średnie ogólne/techniczne d) Policealne/wyższe
Invalid Input
W jakim województwie Pan/-i mieszka?
Invalid Input
Wielkość miejscowości zamieszkania:
a) Wieś b) Miasto do 10 tys. mieszkańców c) Miasto 10-50 tys. mieszkańców d) Miasto 50-100 tys. mieszkańców e) Miasto 100-200 tys. mieszkańców f) Miasto powyżej 200 tys. mieszkańców
Invalid Input
Pytania właściwe
1. Czy kiedykolwiek był/-a Pan/-i w Bełchatowie?
a) Tak, jestem w Bełchatowie często (kilka razy w miesiącu lub częściej) b) Tak, jestem tutaj kilka razy w roku c) Tak, w ciągu ostatnich 5 lat d) Tak, ponad 5 lat temu e) Nie, nigdy nie byłem w Bełchatowie (proszę przejść do pytania 3)
Invalid Input
2. W jakim celu był/ jest Pan/-i w Bełchatowie? Możliwość wielokrotnego wyboru.
a) Przejazdem b) Wizyta u rodziny, znajomych c) Cel biznesowy, wykonywanie obowiązków zawodowych d) Korzystanie z turystycznej oferty miasta e) Udział w imprezie sportowej f) Udział w imprezie kulturalnej g) Pobyt w ośrodku sportowo-wypoczynkowym h) Inne, jakie?
Invalid Input
Invalid Input
3. Czy kiedykolwiek szukał/-a Pan/-i informacji o Bełchatowie?
a) Tak b) Nie
Invalid Input
Jeśli tak, to w jaki sposób pozyskał/-a Pan/-i informacje o Bełchatowie? Możliwość wielokrotnego wyboru.
a) Ze strony internetowej miasta – www.belchatow.pl b) Z innych stron internetowych c) Z mediów d) Z materiałów promocyjnych e) Od rodziny, znajomych f) Inne – proszę wymienić
Invalid Input
Invalid Input
Jeśli tak, to czy uzyskane informacje były kompletne i spełniły Pana/-i oczekiwania?
a) Tak b) Nie c) Nie wiem/trudno powiedzieć
Invalid Input
4. Czy hasło promocyjne „Bełchatów – tylko dobre re:akcje” zachęca Pana/-ią do odwiedzenia Bełchatowa?
a) Zdecydowanie tak b) Raczej tak c) Raczej nie d) Zdecydowanie nie e) Nie wiem/trudno powiedzieć
Invalid Input
6. Jak ocenia Pan/-i skuteczność wybranych form reklamy w dotarciu do klientów zewnętrznych? (skala od 1 do 5, gdzie 1 to najniższa ocena, a 5 najwyższa)
Strona internetowa
1 2 3 4 5
Invalid Input
Reklama w mediach społecznościowych (np. profil na Facebooku)
1 2 3 4 5
Invalid Input
Promocja w mediach (prasa, radio, telewizja)
1 2 3 4 5
Invalid Input
Wydawnictwa - ulotki, foldery, albumy itp.
1 2 3 4 5
Invalid Input
Reklama zewnętrzna (billboardy, plakaty, banery, telebim)
1 2 3 4 5
Invalid Input
7. Czy postrzega Pan/-i Bełchatów pozytywnie czy negatywnie? Dlaczego?
a) Pozytywnie b) Negatywnie c) Trudno powiedzieć
Invalid Input
Uzasadnienie
Invalid Input
8. Które z poniższych określeń najbardziej oddają wg Pana/-i wizerunek Bełchatowa? (skala od 1 do 5, gdzie 1 to określenie najmniej pasujące do miasta, a 5 najbardziej pasujące do Bełchatowa)
paliwowo-energetyczna stolica Polski
1 2 3 4 5
Invalid Input
efektywne pozyskiwanie i wykorzystanie środków unijnych
1 2 3 4 5
Invalid Input
dynamiczny rozwój miasta
1 2 3 4 5
Invalid Input
dogodne tereny inwestycyjne
1 2 3 4 5
Invalid Input
pomoc i wsparcie indywidualnego opiekuna inwestora
1 2 3 4 5
Invalid Input
zrewitalizowane centrum miasta
1 2 3 4 5
Invalid Input
miasto mistrzów sportu
1 2 3 4 5
Invalid Input
miasto pełne energii i spektakularnych wydarzeń
1 2 3 4 5
Invalid Input
wysoki komfort życia mieszkańców
1 2 3 4 5
Invalid Input
miasto dobrych re:akcji
1 2 3 4 5
Invalid Input
Inne
Invalid Input
Inne
1 2 3 4 5
Invalid Input
9. Czy planuje Pan/-i odwiedzić Bełchatów?
a) Tak b) Nie c) Nie wiem
Invalid Input
Jeśli tak, to w jakim celu?
a) Wizyta u rodziny, znajomych b) Cel biznesowy, wykonywanie obowiązków zawodowych c) Korzystanie z turystycznej oferty miasta d) Udział w imprezie e) Pobyt w ośrodku sportowo-wypoczynkowym f) Inne; jakie?
Invalid Input
Invalid Input
10. Jakie działania powinien poczynić Urząd Miasta, aby wzmocnić i rozwinąć działalność informacyjno-promocyjną miasta oraz wzbudzić zainteresowanie turystów i inwestorów? Prosimy o wskazanie Państwa pomysłów/ uwag – Maks. 2 odpowiedzi
a) kampania w mediach ogólnopolskich; b) kampania w mediach branżowych, c) reklamy na przystankach, billboardach w woj. łódzkim i regionach sąsiednich, d) udział w targach, wydarzeniach o charakterze gospodarczym i turystycznym, e) organizacja wydarzeń specjalnych, np. sportowych, kulturalnych, f) Inne:
Invalid Input
Invalid Input
Jeśli zaznaczyłaś/eś odp. a) wybierz rodzaj mediów
telewizji radiu prasie internecie
Invalid Input
Wyślij Zresetuj ankietę