Szanowni Bełchatowianie!
Urząd Miasta Bełchatowa przeprowadza ankietę celem zbadania efektywności działań promocyjnych oraz poznania Państwa oczekiwań względem prowadzonych działań marketingowych. Niezwykle ważna jest dla nas Państwa opinia w tej kwestii, która pozwoli nam ocenić nasze działania promocyjne oraz poprawić ich efektywność w przyszłości. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki wykorzystane zostaną do wewnętrznych opracowań.
2. Czy dostrzega Pan/-i logo miasta w przestrzeni miejskiej? Jeśli tak, to w jakich miejscach w mieście?
Tak
Invalid Input
Invalid Input
b) Nie c) Nie wiem
Invalid Input
3. Jak brzmi hasło promocyjne Bełchatowa?
Bełchatów – daj się skusić Bełchatów – odkryj naszą energię Bełchatów – Tylko dobre re:akcje
Invalid Input
4. Jak ocenia Pan/-i skuteczność wybranych form reklamy stosowanych przez Miasto w działaniach promocyjnych w dotarciu do mieszkańców Bełchatowa? (skala od 1 do 5, gdzie 1 to najniższa ocena, a 5 najwyższa)
strona internetowa www.belchatow.pl
1 2 3 4 5
Invalid Input
Reklama w mediach społecznościowych (np. profil na Facebooku)
1 2 3 4 5
Invalid Input
promocja w mediach (prasa, radio, telewizja)
1 2 3 4 5
Invalid Input
wydawnictwa - ulotki, foldery, albumy itp.
1 2 3 4 5
Invalid Input
reklama zewnętrzna (billboardy, plakaty, banery, telebim)
1 2 3 4 5
Invalid Input
promocja przy okazji organizacji wydarzeń organizowanych w mieście
1 2 3 4 5
Invalid Input
inne formy promocji (proszę wpisać)
Invalid Input
Oceń tę formę promocji
1 2 3 4 5
Invalid Input
5. Proszę zaznaczyć właściwą odpowiedź
Festiwal Re:Aktor
Produkt markowy, który znam lub o nim słyszałem/-am Produkt markowy, w którym uczestniczyłem Produkt markowy, który uznaję za wyjątkowy i zasługujący na większą promocję Nie znam tego produktu markowego
Invalid Input
Siatkarski Weekend Mocy
Produkt markowy, który znam lub o nim słyszałem/-am Produkt markowy, w którym uczestniczyłem Produkt markowy, który uznaję za wyjątkowy i zasługujący na większą promocję Nie znam tego produktu markowego
Invalid Input
Giganty Mocy
Produkt markowy, który znam lub o nim słyszałem/-am Produkt markowy, w którym uczestniczyłem Produkt markowy, który uznaję za wyjątkowy i zasługujący na większą promocję Nie znam tego produktu markowego
Invalid Input
6. Czy Pana/-i zdaniem działania promocyjne organizowane przez UM są dostrzegalne? Jeśli tak, to jakie ostatnio podjęte przez Urząd Miasta działania promocyjne zostały przez Pana/-ią zauważone?
a) zdecydowanie tak b) raczej tak c) raczej nie d) zdecydowanie nie e) nie mam zdania
Invalid Input
W przypadku udzielenia odp. twierdzących (a i b) proszę wymienić zauważone działania promocyjne:
Invalid Input
7. W jakich wydarzeniach/akcjach promocyjnych miasta Pan/-i uczestniczy? Możliwość wielokrotnego wyboru
a) Dni Bełchatowa b) Festiwal Re:Aktor c) Siatkarski Weekend Mocy d) Jarmark Świąteczny e) Bełchatowska Piętnastka f) Cykl imprez „Lato w mieście” organizowanych na Placu Narutowicza g) Inne:
Invalid Input
Invalid Input
8. Czy spotkał się Pan/-i z materiałami promującymi miasto tj. wydawnictwa typu ulotki, foldery, kalendarze, czy gadżety promocyjne?
a) Tak b) Nie c) Nie wiem
Invalid Input
9. Jakich informacji czy materiałów informacyjno-promocyjnych oczekiwał(a)by Pan/-i? Możliwość wyboru maks. 3 odpowiedzi.
a) Plan miasta b) Informator turystyczny c) Widokówki d) Kalendarze kieszonkowe e) Ulotki, foldery f) Spoty promocyjne g) Inne
Invalid Input
Foldery o tematyce
Invalid Input
Inne: (proszę wymienić)
Invalid Input
10. Z czym Pan/-i najbardziej utożsamia się w Bełchatowie? Z czego jest Pan/-i najbardziej dumny/-a jako mieszkaniec tego miasta? Możliwość wyboru maks. 3 odpowiedzi.
a) PGE Skra Bełchatów b) PGE GKS Bełchatów c) PGE GiEK SA Oddział Kopalnia Węgla Brunatnego w Bełchatowie d) PGE GiEK SA Oddział Elektrownia Bełchatów e) Ekspozycja PGE Giganty Mocy f) Zrewitalizowany Plac Narutowicza g) Estetycznie zagospodarowana przestrzeń miejska h) Wysoki poziom nauczania i) Bogata oferta obiektów sportowych i rekreacyjnych j) Oferta kulturalna na wysokim poziomie k) Porządek i bezpieczeństwo l) Inne
Invalid Input
Invalid Input
11. W jakim obszarze widzi Pan/-i potrzebę poprawy w mieście? Możliwość wyboru maks. 3 odpowiedzi.
a) Edukacja b) Kultura c) Rekreacja, sport d) Turystyka e) Infrastruktura drogowa i transportowa f) Infrastruktura techniczna i środowisko naturalne (utrzymanie porządku i czystości w mieście, usługi komunalne, wodociągi, kanalizacja, ciepłownictwo, parki, tereny zielone, place zabaw itp.) g) Pomoc społeczna h) Ochrona zdrowia i) Bezpieczeństwo
Invalid Input
Proszę wyjaśnić dlaczego uznaje Pan/-i konieczność zmian w tym obszarze i w jakim kierunku powinny to być zmiany.
Invalid Input
Wyślij Zresetuj