Aby wziąć udział w webinarze, należy zapisać się na stronie Krajowej Izby Gospodarczej
Platforma e-commerce wybrana, produkty w sklepie internetowym dodane, system płatności podpięty. I co dalej? Dowiedz się, jak skutecznie prowadzić e-biznes i podnosić wartość koszyka. Zapisz się na bezpłatny webinar, który odbędzie się 21 stycznia, i poznaj sprawdzone sposoby na rozwój sklepu w internecie.
Obostrzenia związane z pandemią zmieniły przyzwyczajenia zakupowe Polaków. Coraz częściej i więcej kupujemy w sieci. Jak informuje GUS, udział sprzedaży internetowej w handlu detalicznym w październiku ub.r. wzrósł do 7,3 proc.(dla porównania we wrześniu wynosił on 6,8 proc.). Jednocześnie rośnie jego wartość - była ona o 9,1 proc. większa niż miesiąc wcześniej. W ciągu kilku najbliższych lat połączenie tradycyjnego handlu z internetowym może stać się więc standardem.
Z myślą o przedsiębiorcach, którzy przenieśli swoją działalność do świata wirtualnego, Krajowa Izba Gospodarcza organizuje darmowy webinar, podczas którego dowiedzą się oni jak skutecznie prowadzić działania w e-commerce oraz jak wykorzystać szansę tzw. nowej normalności.
Podczas szkolenia „Jak przetrwać pierwszy rok w e-commerce” eksperci przedstawią 12 kluczowych zagadnień dla sklepu internetowego.
- Jak sprawdzić, czy nasz pomysł na biznes jest dobry?
- Czy nasz produkt jest na pewno dopasowany do e-commerce?
- Co wybrać marketplace czy sklep własny?
- Jak social selling wspiera sprzedaż?
- Jak budować politykę cenową, by nie odwróciła się przeciwko nam?
- Płatności online
- Logistyka, kurierzy, magazynowanie
- Jak czytać i analizować dane ze swojego e-sklepu?
- Marketing to strata pieniędzy, czy możliwości?
- Po co jest segmentacja klientów?
- Ścieżka konsumenta – jak do tego podejść?
- Ekspansja na rynki zagraniczne
To jednak nie wszystko. Podczas webinaru o gospodarczych i prawnych aspektach rynku e-commerce opowiedzą eksperci KIG: Piotr Soroczyński, główny ekonomista KIG oraz Przemysław Ruchlicki, zastępca dyrektora Biura Polityki Gospodarczej KIG.
Spotkanie, którego organizatorem jest Krajowa Izba Gospodarcza, jest bezpłatne. Aby jednak wziąć w nim udział, konieczna jest wcześniejsza rejestracja na stronie KIG (https://formularze.kig.pl/pl/webinar-pierwszy-rok-w-e-commerce/). Sam webinar odbędzie się w czwartek, 21 stycznia, na platformie ZOOM.
AP