Tryb i sposób zgłaszania przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług (Uchwała Nr XL/301/21 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 1 grudnia 2021 r.).
Przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych, właściciele nieruchomości zgłaszają do Urzędu Miasta Bełchatowa w terminie 3 dni od dnia wystąpienia niewłaściwego świadczenia usług, w jeden z następujących sposobów:
1) pisemnie – adres korespondencyjny: Urząd Miasta Bełchatowa, Wydział Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi, ul. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów lub;
2) telefonicznie pod nr tel. 044/733 52 56, 733 52 55 lub;
3) pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub;
4) osobiście w siedzibie Wydziału Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi Urzędu Miasta Bełchatowa przy ul. Czyżewskiego 7.