Tryb i sposób zgłaszania przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług (Uchwała Nr XVI/117/19 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 28 listopada 2019 r.).
Przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych, właściciele nieruchomości zgłaszają do Urzędu Miasta Bełchatowa w terminie 3 dni od dnia wystąpienia niewłaściwego świadczenia usług, w jeden z następujących sposobów:
1) pisemnie – adres korespondencyjny: Urząd Miasta Bełchatowa, Wydział Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi, ul. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów lub;
2) telefonicznie pod nr tel. 044/733 52 56, 733 52 55 lub;
3) pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub;
4) osobiście w siedzibie Wydziału Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi Urzędu Miasta Bełchatowa przy ul. Czyżewskiego 7.